måndag 1 februari 2010

Sexleksaker?

Har funderat på det där som många bloggar är, sponsrade av sexleksakåterförsäljare och funderar på om det kanske skulle vara något för mig?

Den första tanken är att jag troligen skulle göra ett enormt bra jobb. Jag skulle vilja testa sexleksaker som är framtagna för mäns njutning då jag tror att det är ett segment som är väldigt dåligt. Har länge velat testa analsex leksaker men aldrig gjort det, på senare tid har det ju kommit flera s.k anala G-spot vibratorer för män som jag är lite sugen på att testa faktiskt.

Sen är det ju så att överlag så är väl sexleksaker som dildos m.m.. riktade till kvinnor, eller? det är ju knappast många sexleksaker som vänder sig till hetrosexuella män förutom penispumpar och kukringar?

Jag vill se en öppnare syn på sexleksaker som riktar sig till män, g-spot vibratorer av olika slag - pungvibratorer kanske osv...så skulle jag även vilja testa dem och recensera dem här i min blogg.

Men hur gör man för att kunna få samarbeta med en sådan sexleksaks återförsäljare?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det som finns för killar är väll typ penisringar av alla möjliga slag, olika kärleksgrottor (eller lösfittor om man hellre vill kalla det så), dockor, penispumpar. Olika lust- och känselhöjande krämer och piller. Egentligen när jag tänker efter så har inte killar ett mindre utbud än tjejer. Tjejer har dildos av olika slag och klitorisvibratorer. Kanske att man tror att det finns mindre för killar för att det inte pratas lika mycket om det, och att det kanske inte finns lika många varianter.