torsdag 10 juni 2010

Sexleksakskillen 1

Hade en sexträff en kille igår som älskar sexleksaker. Inte på sig själv utan att leka med sexleksakerna på andra.

Han ville att medan man sög honom att man samtidigt antingen skulle sitta och rida på hans ganska stora röda dildo med vibrator eller så skulle man stå i en position där han själv kunde köra dildon ut och in ur en.

Jag har aldrig varit riktigt inne på de här med sexleksaker, men medan jag sög han och han lekte med min röv med sin röda dildo så tände det mig ganska mycket också. Just att jag visste och MÄRKTE att han tände på att se mig suga han medan han körde dildon i min röv fick igång mig. Det var lite som att ha en trekant och suga en kille medan den andra satte på en, fast en riktig trekant är ju skönare.

Sen ville han att medan han satte på mig att jag hade en av hans vibrerande kukringar runt kuken vilket var otroligt hett, kom nästan direkt medan han knullade mig och sprutade rakt ut i luften. Skönt..

men som sagt ganska udda för mig de här med sexleksakerna, för mig brukar det duga med en nice fet kuk att leka med :D

Inga kommentarer: