lördag 5 juni 2010

Patrik 3

... Han håller ett hårt grepp runt mina ben medan han pumpar min röv med hans hårda kuk. Han trycker sig närmare och lägger upp mina ben mot hans axlar. Han kommer djupt in, väldigt djupt och jag känner hur hans kuk bottnar i mig och stöter emot djupt i min röv. Han kysser mig på munnen och jag lägger mina händer på hans skinkor och trycker honom närmare mig. Smeker hans röv och jag märker att han gillar det, det dröjer inte länge innan han flåsar fram att han är påväg.

Jag trycker honom mot mig med mina händer, kysser längs hans hals och viskar i hans öra att jag vill att han fyller min kåta röv, att jag vill känna hans kuk pulsera i mig. Jag hinner inte viska klart innan jag känner hur hans kuk hårdnar i mig, hur hela han blir ett muskelberg som spänner sig och hur hans juck blir hårdare. Jag känner första pulseringen från hans kuk, han sprutar i mig, känner hur jag blir helt varm. Han trycker kuken djupt i mig och stannar, jag känner varjenda pulsering och hur han sprutar djupt i mig, han fortsätter och knullar mig i takt med hur jag känner hans sprut i mig, varje pulsering och varje stön. Han omfamnar mig, kysser mig och flåsar. Han har fyllt min röv med sin varma sperma och ligger över mig och jag känner hur hans kuk sakta slaknar i mig och tillslut glider den ut och ut mig känner jag hur hans sperma rinner.

Han lägger sig brevid mig, hans sexiga kropp är helt svettig. Efter ett par lugna ögonblick kryper han ner på mig och suger min kuk som är i ett tillstånd mellan slak och hård, svullen och suger mig tills jag sprutar i hans mun. Han sväljer min sperma, tar emot varenda sprut precis som jag tog emot hans. Sen lägger vi oss i sked, nakna och somnar!

Inga kommentarer: