lördag 24 juli 2010

Sexleksak: Rude Boy

Jag skrev ju om sexleksaker för ett tag sen HÄR. Sen i förra veckan gick jag och köpte mig en Rude Boy, prostata stimulerande dildo. Tänker inte säga vart jag köpte den för jag vill inte annonsera för någon butik.

Efter att ha läst lite på nätet så lockade denna mig då många skrev att dem fick "no hand orgasms" (Orgasm utan att vidröra kuken) och var den bästa sexleksak dem hade testat. Efter att kommit hem så rev jag upp paketen direkt för att testa. Gick in i mitt sovrum, klädde av mig och var riktigt kåt för att få uppleva denna nya mackapär. Tog fram glidmedel, förberedde mig och sen lät jag den glida in. Den är inte så grov, den har en speciell böjning för att komma åt prostatan. Jag kände direkt när den kom rätt då det kändes som en lätt mindre orgasm när dess vibrationer nådde prostatan. Sen va de stop, att ha den liggandes där vibrerande på plats var inte så skönt som jag trodde. Tycker en vanlig dildo som man penetrerar sig ut och in med ger mer!

Visste höjde det känsligheten på kuken och visst va de skönt men inget speciellt. De va ingen "no hand" experience - men att ha den i sig när man runkar rekommenderas varmt. Den höjer känsligheten, ger starkare orgasm och mer sprut sen är det inte så mycket mer än så. Sen ger den sköna vibrationer under pungen som stimulerar bra. Det kanske är så som någon skrev på sin blogg, man måste kanske "öva" lite med dig innan de blir bra. Så vi får väl se, ska använda den några gånger. Kanske måste skriva om recensionen sen!


(+) Positivt
+ Bra material, stabilt gummi helgjuten.
+ Lägger sig direkt på plats och "hittar" prostatan direkt.
+ Stark vibrator
+ Ger skön orgasm och mer sprut

(-) Negativt
- Ingen "no hand" upplevelse
- Vibratorn är inte stegvis
- Kunde varit grövre


Har du testat Rude Boy, hur var er upplevelse med den?

Inga kommentarer: